Gött

Just nu sitter jag och äter fågelfrö och njuter av det. Det är inte så många som jag känner här i Sverige som gillar det men jag kan säga att i Bulgarien är någonting som vi äter hela tiden oavsett dag tid eller plats. Jag köpte det från spanien och den är fortfarande bra så ikväll är det min kväll framför teven och jag äter för fullt. Imorgon blir det baka en masa saker. Jag ska börja med Banitca och avsluta med äppelpaj  som är min favorit. Jag har tänkt att för middag ska det bli kantarell risotto. Mmmmm vad jag älskar kantareller. Jag ska försöka att göra någonting annat också. Jag ska försöka att gå och lägga mig så att jag kan hinna med allt jag hat planerat. Puss och kram och vi hörs imorgon.

Gammalt bild:






Nyare 






Sov så gott alla underbara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0