Hemma

Och på väg till min älskade och efterlängtade Yoga!!!
Jag saknar min bagage efter Bulgarien så nu missade jag jobb tack vare det. Det känns inte bra att förklara att jag kan inte ta jobbet pga att min väska är borta. Jag har inte en till set så att jag kan ta med mig på en veckas jobb. Jag har väldigt begränsat garderob. De ringde inte så länge sen och sa att de har hittat min väska men den är först här kl: 20:30-21:30. Det är så typisk mig. Nu är det faktiskt den 3 gång som min väska saknas.

Nu ska kliva av och koppla av med en Bikram yoga så att jag kan ladda batterierna efter Bulgarien. Jag är ful av nyfikenhet vart jag kommer att hamna på mina många STB.

Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0