Obama

Ja han är här och det är kaos på vägarna och Arlanda!
Jag var blivit borttagen jobb och jag bet inte vad som händer. Försöker att få ta reda på det men det är ingen som svarar just nu!
Kunde inte sova inatt och hade mardrömmar och jag vaknade ut av jag skrek och sedan ut av min säng gungades av spöke fast jag var vaken och det var bara sängen som hoppade ingenting annat. Konstigt eller hur? Bet inte vad som händer men jag gillar inte det.
Igår var det jätte trevligt och vi hamnade till slut hos den tjejen som är jätte bra kompis med Kremi som hade köpt sig en underbart söt och mysigt lägenhet. Min önska att skaffa eget är nu otåligt!!! Jag vill bo själv och kunna övertala Stella att komma och plugga här så att jag kan känna och ge min kärlek och tid till henne. Mitt hjärta gråter av olyckan att jag kan inte få det och jag känner mig så misslyckad att jag har inte ens ork att tänka vidare. Jag blev fylld av känslor och motivation igår och idag efter att jag pratade med Stella landade jag tillbaka på den lilla tråkiga och grå jorden!
När ska det bli som jag vill och önskat mig????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0