Snart oktober

 Nu är det inte länge före det är oktober och vinter är här. Jag känner av den redan igår för att när man andades så kunde man se utandningen. Jag har bara sommar kläder här så nu är det dags att ta mig hem och ändra garderoben. 
Jag dag drömmer om att ha Stella här och att ha eget med henne!!!!! Varför är inte den saken som jag vill???? Hur länge tar det innan det blir som jag önskar mig eller som jag drömmer om. 
Jag har föreställt mig en söt liten lägenhet i stan med en öppen spis och jag och Stella har allt runtomkring oss och vi planerar alla våra lediga stunder med exakt vad vi ska göra så att vi ska inte glömma nå eller så att vi kan utnyttja vår ledighet till max. 

Men det är inte så och jag är själv här och har inte ens eget.  

Jag är så less på mig att bo hos andra!!! Jag vill ha eget med Stella i!!! 

Ja, ja, nu har jag gnällt mycket så jag ska nu börja koncentrera mig här på mina uppgifter!!! 
Jag ska på träningen just nu och sen ska lite på ärande. 
Puss på er och ha en fantastisk fredag. Det är som sagt min favorit dag så jag ska försöka också att njuta av den till max. 
❤️❤️❤️



Se på naturen, har ni sett så fantastisk natur???




Dem promenaden tog 2,5-3 timmar 









 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0