Operation




Det är just där som de ska ta bort en boll som just nu syns det inte. 


Halloi alla underbara läsare. 
Den 24 var det dags att ta bort min bråck så jag kom hem för att opereras. De sa att man måste ta bort det för att annars så måste jag kanske akut opereras. Jag måste säga att det var roligt tills jag vaknade då började allvarliga onden. Vilken tur jag har att jag har min mammys som togg hand om mig och har tagit mig under sin tak. Hon lagar mat, serverar, hjälper med allt för att jag ska inte ens lyfta en glas! Annars så måste jag sy den igen. Jag bara ligger på soffan och väntar på att det ska bli bättre. 



Den lilla tabletten gjorde världen. Jätte lätt!!

Man ska bara vila


Men det är bara jag för att alla andra runt omkring mig jobbar


Nästan alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0