Påsk hos världens bästa mammy❤️

När jag kom hem efter att jag har haft test hade min familje väntat på mig så att vi kunde fira påsk tillsammans. Samtidigt med det så fyllde Richard år så vi hade en gemensamt firande men mina älskade. 








Min mamma har bästa smaken gällande   allt från kläder till decoration och mat. Jag älskar allt hon gör och det är inte bara jag som tycker det för att hon är min mamma men alla som låter avundsjukan vara på sidan säger och håller med mig!






Mammas red valvet! Det var super gott!!!


Det vaskas i munen. Jag åt sista biten jag. Jag åt två gånger!


Så hittar man mera kärleks bilder i sin telefon av min älskade dotter!



Svårt att lämna och gå för att sova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0