Saknar

Hello!
Jag hade skrivit en lång inlägg men det raderades allt så nu ska jag försöka att återskapa det!
Jag tror inte att det kommer att vata lika bra som den andra men jag ska försöka!
Hur mår ni mina älskade läsare?
Jag är hemma och jag har inga förbättringar. Jag har ont och går vikt i två, kan inte sova, lyfta, håla i ett glas vatten, duscha, skratta, klä på mig, kan inte äta för mycket, kan inte tvätta håret. Allt är bara lång från mig just nu. Jag tar jätte starka medicin och de få mig att bara sova så jag har parkerad mig i mammas soffa och har stannat där! 
Eftersom jag kan inte göra någonting så bestämde jag mig att åka på en mini semester. Jag köpte redan biljetterna och ska nu packa väskan. Jag kan inte ens göra det men Stella ska hjälpa mig. Jag tycker att denna beslut var bäst! Vad säger ni?

Jag saknar verkligen mina älskningar på GG:


Jag såg sista avsnittet och sen dess har jag känd saknaden efter de!

Nu ska jag vissa er en snabbt filmat dag då man kan inte göra nåt och bara vara åskådare, så ser det ut för mig:


Frukost i sängen för min älskling som är med feber: :39,9!!!!


Tvingat att äta lite yoghurt efter att febern har gått ner!


Andra sidan av rummet är det städning av frön!


Lugn och fröjd för en sekund.


Nu ringer det i telefonen!


Nu har Stellàs flyttats ner!

Nu ska åka hem för att packa❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0