The best ever!

Good morning folks! 
Hur mår mina underbara läsare? Jag mår bra trots alla omständigheter. Just nu ät det en jätte tufft period för mig som för mig att vilja mig bara sitta för mig själv och titta i mörket. Såna stunder känner jag mig ensam och brottandes med hela världen. Det är tufft för att i vanliga fal man har någon bredvid sig vid denna läge, jag menar vid denna ålder så har man en pojkvän, man, eller minst sambo att prata och breina lite lägget. Jag är själv och alla mina problem hittills har gott förbi Stella men just nu så gör de inte det. Hon behöver inte ta allt på sig, hon är ett barn bara! Tro mig när jag säger att hon är den ända vuxen runt omkring mig också! Varje gång hon hjälper mig så tänker hon inte för sin eget bästa men hur det skulle det vara bäst för mig! 
Hon ät ärligt och tänker mycket. Det var verkligen lätt med henne att lösa mina problem. Alla andra som jag prattar med så tänker de från deras sida av problemet och inte av det jag frågar efter: min sida och hut det ska vara bäst för mig! 
Varför är det så svårt att vara optimistisk och oegoistisk! 
Jag funderar på så många saker just de där dagarna att jag tapar fokus på livet. Igår fredag satt jag hemma och ville inte röra en fena. På en fredag! Kan ni förstå det?

Nu tycker jag att jag ska sluta med mina tråkiga skrivandet och låta er ha en underbart lördag<3 
Jag ska ta och gå upp och göra mig klart för yogan. 
Puss och ha en fantastisk dag alla underbara läsare❤️

 

Då man hittar sådana bilder gjorda av min älskling Stella i min telefon då vet man att man är verkligen älskat och har lyckats här i livet.


Vilken bild!


Första Arhens för i år! Jag var med:-)


Att sita ensamt på Vapiano är inte som många säger: Stockholm bryr dig inte om du är ensam eller inte!!!! 
Det är inte sant: var i telefon med mamma då jag kom in på Vapiano och tre olika människor frågade mig obeskrivligt många gånger :men verkligen är du ensamt?
De kan inte förstå hur i dagens läge kan man gå och äta ensamt!


Mat hos mammis min!


Någonting jag har blivit beroende av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0