Fredag världens bästa dag!!!

Halloi alla fantastiska läsare!

Hur mår ni vad gör ni på en fredag?
Jag är i sängen och ska sova nu så att jag kan vakna imorgon och gå till yoga och sen så ska jag till jobbet. Jag mycket att göra idag och är glad att jag blev inte utkallad men ändå vile jag bli så det är lite mixade känslor där. 
Längtar efter att få komma hem och äta krafter samt vara hos min älskade mammas nya utbyggnad. Det är så härligt atmosfär att jag dör så nice det är! 
Jag vill bo där och sälja mitt hus så att hon kan inte kasta ut mig!! :-)
Hahaha nej men serjös det är jätte härligt att vara där. Min mamma❤️ gör faktiskt hela atmosfären så! Det är så för att hon är det mest fantastiska människa som finns. Hon kan gäster (mig!!!) och vill bara tiftädställa de (mig)
Älskar hennes sätt att vara kvinna i sitt hem! 
Man måste kunna det utriket för att förstå vad jag menar. 

Nu ska jag sova gött i mina nytvättade sängkläder som jag låt torkas ute!! 
Älskar den känslan :-)

Sov så gott alla underbara läsare!











Saknar solen och lugnet vid stranden!!! Vi åkte tidigt och stannade hela dagen sen åt vi middag där tills solen gick ner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0