Halloi



Godmorgon underbara läsare! 
Vilken utsikt att starta sin dag med!!!
Hoppas alla mår bra och att mi har haft fantastisk helg. Jag hade det jätte tufft. Kände mig stressat och kunde inte slappna av för att sova så det resultaterades till ännu mera stress. Jag var hysterisk och uppjagat så jag sov bara 6,5 timme och just nu min kropp skriker av trötthet och sömnbrist. 
Allt detta kommer att vara en mine blöt då jag möter mina arbetskollegor och min arbetsdag börjar. Jag vet att dagen kommer att vara slut redan vid första ögonblink. 
Min mamma har ramlat och skadat sig jätte mycket så jag har varit jätte oroligt och det har påverkat mig enormt också. Jag varnar för obehagliga bilden!!!

Ni som klarar inte av sådana bilder måste stänga ögonen nu!! 

Här kommer det:


Det var hemskt!!!! Jag säger det igen OMG!!!! Hur kan man skada sig så där!!! Varför fans ingen blod??? Är det nån som vet??? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0