Naglar!!!!

Jag sitter och väntar med ett rött på att fixa mina naglar. Jag älskar lukten här och jag andas djup och stänger till mina  ögon då jag få lukten att nå mina känslor!!! Älskar fantastiska lukter. 
Jag var på min favorit parfymeri och köpte mig lite krämer som ska göra underverk med min hy! ^^
Då jag var där så sprejade jag på ordentligt från min parfym så nu sitter jag  i extas!!! 
Jag är lätt människa jag behöver ha det bäste parfymen och då är jag på topp!!
Älskar att titta på alla möjliga karaktärer som för mig att lära känna anorlunda beteende hos alla individer. 
Stockholm i mitt ❤️ säger jag bara! Man är så ensam och ändå inte. 
Nu ska jag återgå till att beakta människor beteendet och njuta av resten av min ledighet. 
Puss på er och ta hand om er❤️


Vi hade så roligt så stapplade inte nå rol var man var!!! Vi förvandlade allt till njutning av livet❤️


Bilåkande med världens roligaste och underbaraste barn: mina älsklingar 



Time for selfie!!!



Mosters älskling 








I sängen med mina älsklingar!!!


Vi bjuder på de!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0