Åh vad jag är trött !!

Jag har jobbat sen kl08:00 och just nu håller jag på att decka i sängen. Jag är så himla trött att jag ser och tänker inte vad jag gör just nu så jag sitter uppe och försöker att sysselsätta mig med olika saker. Jag måste sova men jag tänkte bara hälsa er att jag lever och mår bra och att jag har haft fantastiska två dagar med mina kollegor och jag är så glad efter Las Palmas. Jag måste vissa och berätta imorgon om den turen och allt som hände. Det tar vi imorgon men ny ska jag önska er sov så gott och vi hörs imorgon.
Puss på er mina älskade läsare❤️




Las Palmas


Rummet 




Så börjades kvällen ^^

Mmmmm väldigt god tuna <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0