Fredag!

Halloi alla fantastiska läsare!
Hur mår ni på en fredag?

Jag mår bra och inte nog med det men jag ska hem! I skrivandes stund är jag på flyget hem där mamma, Stella och älskade familje och hjärter väntar på mig för att vi ska äta gott och dricka gott. Jag mår mycket bättre för att det ser ut att vända för min del och det är en av de mest positivaste saker som jag har upplevt de senaste månaderna. Jag hade jätte mörka och tunga dagar och nätter men nu tror jag är lagom till värmen på den jusa vägen. Vet ni idag är det fredag och jag vill inte betunga är med vad som har varit för tung och mörk för mig jag vill inte berätta för att då går man tillbaka till det. Jag vill och ska bara se framåt och tänka positiv till att det finns väre saker i denna värld som behöver mera uppmärksamhet. Det är just därför min konsentration till att se framåt och se positiv på sakerna och att hamna på denna jusa sidan. 
Hoppas att det förbli så! 
Jag är så lyckligt att jag har en så fantastisk familje som min och att de ger mig så stora krafter så att jag kan gå vidare och inte vara fast i det gammla!
Man är ingen utan sin familje och jag vill aldrig vara utan en av de❤️
Jag älskar de mera än jag älskar mig skälv!❤️❤️❤️

Lite bilder från min roliga men extrem blösiga Las Palmas!
Medicin för hjärtat!!



Ego!!

Ego bilder!!

Älskar mina ringar!!






So true!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0