❤️Happy Valentines Day❤️

❤️Happy Valentines Day
Jag är på väg till jobbet, ouf så tidigt!!!
Jag ska absolut inte klaga för att idag är det alla Hjärtans dag! Jag vill vara glad och lyckligt även om jag är själv och ska  fira det själv(som vanligt) 
Känns som om jag har firat alla fantastiska dagar helt själv och mitt hjärta är helt förkrossad för det. Jag har varit ledsen länge nogg och förbered mig på känslan att fira själv i nästan två veckor nu! 
Tro mig jag har försök att avskärma mig men det har bara förstört för mig och skapad enorma problem. Det var inte avsiktligt men min själv försvar reagerar själv. 
Nu vill jag tvärtom! Jag vill ha någon bredvid mig, någon att fira det med och ha en mysigt dag med. 
Kan man ställa sig i kö någonstans för nästa liv? 

Nu ska av så vi hörs lite senare idag!


Ensam :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0