Hemma

Idag hände det förväntande, det blev så som jag ville och som jag hoppades på. Det är för allas bästa och mindre komplikationer. Jag är så trött på allt anklagande, missförstånd och bråk att jag orkar inte längre och bara för att kunna slippa det  det hade jag gått med på allt och jag gjorde just det!  

Jag vill och behöver semester!!!!  

På tall om det så ikväll bokade jag min första betalt semester någonsin!!! Jag ska ta ledigt med betalt för två veckor. Jag hoppas att allt går som jag vill och ha planerad så att jag kan fira min födelsedag med paraply drinkar och vita bort gömda stränder ! 
OMG vad jag längtar att få svar om jag få godkänd på det!!! Det är som sagt första gånger i mitt liv så "I'm a virgin"! The world is mine!!!! 
Hallo guys!!! Here I come!!!

Hahahaha så snart att jag kan känna lukten av friheten ❤️


En så gammalt bild och jag ser så lyckligt ut! Jag kommer ihåg knappt vem jag var men då! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0