I drömmarnas värld!

Det är exakt så jag känner mig då jag lägger mig i denna fantastiska sängen. Hilton har verkligen tänkt på sina trötta gäster. Jag ska sova efter att jag har skrivit klart och jag ser verkligen fram emot det! 
Jag hade en fantastisk dag idag igen med mina kollegor. Tiden går så fort att man vet tror inte på det. 
Idag åt jag min favorit Helsinkis mat. Glad och nöjd är jag och väntar redan på morgondagens dag. Saknar lite saker faktisk och som tur det så kom en kollega med en kardemumma bulle!! Jag saknar mammas otroligt gott bröd, kardemummas bullarna på centralen, stora och härliga semlorna på fiken vilket namn jag har glömt och andra oda små delikata frestelser. 

Här kommer lite bilder:


Min frukost en vecka sen!


Mammas fantastiska bröd!


Bullen som min kollega bjud på! 


Levy- osa! Harry Potter!!!! ^^ (nästan)



Så sant att jag saknar ord!!
Sov så gott alla fantastiska läsare❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0