Min ring!!!!

Hör och häpna! Då jag var i Spanien vi på väg tillbaka vaknade jag kl ca06:00 av enorm huvudvärk och jag maserade huvud då märkte jag att min favorit ring är borta. Gissa om jag fick panik och så enorm ångest att jag vände rummet upp och ner! Jag hittade inte ringen någonstans. Jag började vända tillbaka varje sekund i mitt huvud så att jag kan komma på exakt var den kan vara och då kommer jag ihåg att ta och bläddra i bilderna. Jag är så duktigt att ta selfie så jag hade nästan hela kvällen i bilder. Jag såg att på restaurangen så hade jag ringen men på andra stället så hade jag inte ringen. Då jag tvättade händerna så hade min ring åkt av i pappret som jag tråkade händerna med och in i papperskorgen. Jag sprang ditt men det var alldeles för tidigt för att vara öppet. Jag hittade deras telefon men det gick till självaste restaurangen och sen det var en man som ville lura mig att han skulle gå in då de öppnar och ta min ring och ringa mig, hmm!!!
Jag berättade för receptionen vad som hade händ och bad henne att ringa då de öppnar för att hinna före de har städat toaletten och tömt papperskorgen.  
I detta ögonblicken förstår jag att deta kommer aldrig att hända och att hon kommer aldrig att lämna sin post för att gå och ruta sig i papperskorgen på en restaurangs toalet!!! Jag åker mot flyget och då träffar jag på bästa Crew och speciellt en så söt tjej som råkar älska mig^^. Jag ger henne en minuts förklaring på det jag skrev hittills och vet hemma springa ditt före ens de har öppnad. Nu det var kl 10:30 och det skulle ta de 20-25 min tills de åkte ditt så om hon skulle springa rakt över så skulle hon vara där förre de öppnar och de skulle öppna kl 11:30!
Jag flyger och kan inte sluta tänka det vanliga ni vet, om bara jag hade, om bara jag tänkte och mm! 
Har sånt ångest och grått färdigt så få jag ett meddelande på Facebook: hej Katia jag har din ring och.... 
Gissa om jag hålde på att svimma av lycka!!!!
När det dags för bra saker så är det dags!!!
Idag jag sprang mot bussen och jag missade det med stort marginal så att bussen hade hamna trädan i körfälten på storvägen. Jag stannar och bara tittar på köfören och i hjärnan blir det : Fan alltså!!!
Köfören tittar på mig skrattar och mitt i vägen öppnar framdörren för mig. Jag gapar stort med en enorm Smile och skriker wow!!! Köfören tittar på mig och börjar skratta!!! Hahaha jag säger det "Karma"!!!

Vad säger ni har ni haft såna dagar?




Bilden som visade mig att jag saknade min ring!!!

Toabilder!!!

Blöste som Fan!!!


Hahaha cacadua!!! 


En välllickats!! 

Och favoriten !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0