Lördag 18JAN14

Hmm vad ska jag säga! Jag är jätte ledsen för att igår efter jobbet kunde jag inte ta mig hem för att jag skulle vara kl06:00 på jobbet idag och då är det ingen som flyger så tidigt. Idag effter jobbet kunde jag inte heller ta mig hem för att det finns bara en flyg på lördag och då lyfter det kl 09:15 då var jag i Helsingborg!!!! 
Så nu är jag här ledsen och det är lördag!!!! Jag vill gråta att jag kan inte få krama min älskling. :( 

Jag var och tränade men det är kvar jätte mycket av dagen så jag få hitta på nå. 

Juste jag första flyget hem är så sent att jag var pis arg hela dagen pga det!!! 

Nu ska jag försöka att göra nått så att jag ska lite bättre! 

Puss på er och ha en fantastisk fortsatt trevligt lördag kväll ❤️





Här vill jag semestra och då ska jag boka mina och mitt hjärtas biljeter så fort jag vet när min semester börjar!!! 


Hahaha 
Nu kommer lite bilder från min tid i Helsinki 
Jag hade svamp som jag rengörde badkaret och tog varje kväll en dopp med härligt luktande skum ❤️ 





Har man kull så har man kull !!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0