Och då var det Fredag❤️

Hej alla fantastiska människor! Hur mår ni? 
Jag mår bra. Jag har bara roligare och roligare med mina kollegor och jag trivs bara bättre och bättre. Jag vet att situationen är inte det bästa men jag försöker att göra det bästa av det. Mycket spening och oroliga människor men snart ska det vara borta! 
Jag var på Yoga och nu är jag på väg att äta på 4an för att sen ska jag till jobbet. Jag hade verkligen ser fram emot att ta mig hem idag efter jobbet men jag kommer mycket efter sista flyget hem har lyft!! Det tycker jag är jobbigt att jag måste spendera av min lediga tid i Stockholm utan att jag har något att göra här. Jag ska ha lite kull idag men det är så inte varje gång inte. 
Nu ska jag avsluta för att jag måste fixa till mig före jag kommer fram till jobbet, kag är dock fortfarande blött och ofixat och jag är halva vägen där!!!






Hihihi vilken trio!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0