Sjuk

Har ni hört det, jag är sjuk!!!! JAg har inte varit sjuk på mera än 16-19 år och nu är jag sjuk!!! 
Jag har faktiskt orsakat det helt själv!!  Jag gick ut ur yogan svettigt,varmt och med kort armar troja för att jag svettades.  Då jag gick ut fick jag en iskallt blås över huvud och bröstet så direkt som jag kände kylan svepa över mig min undermedvetna reagerade med: fan nu blev jag förkyld.  Jag har haft många gånger samma erfarenhet men aldrig att min undermedvetna varna mig från att vara förkyld!!! 
Jag har lärt mig nu att lyssna på min söta undermedvetna så jag var beredd. 
Jag hade 41grader feber och igår hade jag bara 39 så det går åt rätt hål! 
Gud vad lång tråkigt inlägg om min förkylnin!!! 

Nu ska jag kliva av❤️❤️❤️


Så vackert utsikt från kontoret 




På väg till jobbet med 41 graders feber!!! Men det var vackert!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0