Snö!

och alla är jätte glada över det. 
Hej alla underbara läsare! 
Det har snöat i Stockholm och nu är alla i extas. Ja jag dömer genom alla inlägg på FB. Jag personligen älskar snö och speciellt då jag är hemma och det är tyst pga snön, har ni tänkt hur tyst och lugn allt blir då det är täckt med vitt underbart snö? Så tillbaka till varför jag älskar det: tyst vitt, rent, jag och Stella hemma framför öppen spisen i värmen man en miljard  tända värmeljus hemma, kramande i soffan framför nå nytt film och den fantastiska sprattlande   från elden mmmmm det är vad jag kopplar snö med. 

Nu är jag hemma och funderar vad jag ska lagga får gott ikväll! Jag vill att det aka vara super gott och att vi ska myssa framför den sprattlande  elden och avsluta kvällen med en nytt film. 

Jag måste planera lite så att jag ska göra det ultimata av kvällen. Till alla er önskar jag er en fantastisk lördag och ta hand om er❤️








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0