Fantastisk!!!

Hur mår mina älskade läsare?
Hoppas mår bra och att ni njuter av den fantastiska varma vädret i Sverige!

Jag ska jobba och det är otroligt varmt så jag är ganska aventsjuk på de som har möjlighet att vara under solen och ta emot allt vitamin D som man kan. Själv ska jag vara jätte närmare än någon av er under solen men instängt under metall tak. 

Jag hade fantastiska tre dagar här i Stockholm och njuter fortfarande ut av det. Önskar att de tre dagarna tog aldrig slut. 

Nu ska jag återgå till mina uppgifter och tänkte önska er en fantastisk lördag och njut så mycket ni kan ut av allt!!



Barnen på väg till Grekland !!!






Jag lovade er det!!! (Hihihihi)


Hade fåt lite bilder i mobilen och var bara tvungen att lägga ut de!!


Saknar den underbara maten 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0