Heaven!

Halloi!!!!
Hur mår alla mina älskade läsare? 
Jag är just nu i heaven! 
Jag är på en barbecue och jag älskar allt med det. Jag simmade tills solen gick ner och gick upp från vattnet bara för att äta. Just nu sitter jag i varm bassängen fast det är 38 grader!
Jag tänkte säga att igår natt blev jag överaskat med Shania concert och jag grät så mycket då hon pratade om sin mamma att jag behövde hoppa ur och gå och fixa sminket. Hon gick in bland sin publik så att man kunde ta bild( om du hade schans) och jag bara hoppade in och hon tog mig runt midjan och väntade för bild!!! Jag kommer aldrig att glömma det och just nu när jag skriver det så få jag gus bun's!

Här kommer lite bilder för att jag måste tillbaka till sällskapet. 







Och faktiskt jag tog bild en än gång men det bleb inte så bra:(


Well...,,,


Sushi time!!! 





Jag, har kull då alla är inne och förberäder 



Då solen har gått ner!



Marcus: ägaren!!

Varm jacuzzi !!!
I mitten lite högre upp!





Han kom på besök!



Terry! 
Andra badar efter maten så jag tänkte hoppa in. Sorry, vi hörs senare<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0