10 Mars

God morgon alla fantastiska läsare! 
Jag tog en blogg paus medans jag var och hälsade hemma. Det var jätte trevligt och jag firade med familje och kompisar samt satt jag uppe tills solen kom upp och mådde jätte bra! 

Nu är jag uppe och väntar på att börja jobba. 
Jag hade jätte trevligt på min födelsedag fast jag hann inte fira det ordentligt. Min kompis tog med mig ut.
Det var kort för att jag var upptagen dagen efter. Här kommer det middagen från sen 6mars.


Jag började dagen med semla och espresso:-))))


Det slår aldrig fell det där!!!

Lyx middag ^^

Mina små Humer tacos 

Havs paththaj!


Blodapelsin sorbe!!



 

Kvällen fortsatt tills på morgonen^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0