Borttagen

Halloi alla fantastiska läsare❤️
Hur mår ni, vad gör ni? Igår spenderade jag kvällen på Hilton och det var det bästa hittills kan jag säga. Då jag kom ditt jag tog en lång bad i den ljuvliga badkaret och sen somnade jag gott. Jag sov från 00:35 till 13:00!!! Det var så underbart att jag önskar mig att man kunde känna sig så här varje dag! 
Efter det så blev jag borttagen från jobbet eftersom jag hade tjock med tider. 
När jag är här så vill jag jobba, ju mera desto bättre för mig!.  Men det var inte så fallet! 
Jag tog möjligheten i handen och for på yoga som jag njut till 1000!!! Efter det sprang jag nästan till favorit platsen för att hållde på att stänga och köpte mig en stort och gött semla! Om jag blir 100 kilo så ver ni varför!!!!:-)
Efter det värmde jag maten som skulle vara min frukost/lunch och åt den för middag. 
Nu är det sängen så jag hoppas att ni har haft en fantastisk dag och önskar er en fantastisk fortsatt kväll samt till er som ska sova, sov så gott. 
Kram på er små hjärtor<3



Ständigt med väskan!!!


Äskar den bilden! Vill köra ditt med den bilen!!!


Oh vad jag är sugen på rosa!!!


Favorit platsen❤️^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0