Snart hemma

Halloi. Ny har jag gott runt som en jag vet inte vad!
Haha men nu eller snart ska jag pussa och kramma min älskling som är sjuk. Jag försökte att sova men det gick inte och nu kan jag knappt vänta tills klockan blir mycket så att jag kan börja åka hemmåt. Jag åt som fyra men och drack kaffe som om jag ska behöva vara vaken en månad. Det blir så med mig då jag har lite att göra, jag gör inte så duktiga saker ^^
Skämt åt sida men snart ska jag Hem!!!

Lite bilder på början av nya stilen och lite vad jag äter då jag har tränad!!! Inte är det så nyttigt, men ikväll kommer jag att sätta mig framför teven men en skål med Humus, säleri och andra nyttigheter! 
Ha en underbart fortsatt Onsdag alla fantastiska läsare❤️


Nya stilen 


Gud vad gott!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0