Snö ?

Man trodde verkligen att våren var här!!! Eller åtmindstånde så sågs det så ut!

Hej alla fantastiska läsare❤️

Nu är det mycket snö här i Stockholm och på morgonen var det varmt hemma i Piteå. I skrivandet stund så öser det snö som det bara kan. Jag siter och väntar på min flyg(igen) 
Jag är som vanligt jätte, jätte trött
Jag tror mig vet vad som problemet kan vara!  Allergi! Jag känner mig helt slut och kan inte sluta vara trött så att jag kan vila. Förstår ni vad jag säger eller? Man blir riktigt trött av att vara trött och man kan inte vila eller slappna av!

Jag är på väg hem och ska göra nå gott mat för mig och min älskling som är fortfarande sjuk. Mammas lilla älskling mår inte alls bra! 
Jag måste ringa henne och fråga henne vad hon vill äta så att jag kan laga det. 

Puss alla fantastiska läsare, vi hörs lite senare. 
Nu har jag fastnat framför Gossip Girl och man kan knappt vänta att komma fram så att man kan sätta sig framför teven och se den!
Vad ser ni på för nå?


Så väntar på det!!


Hahaha alltså jag håler på att pinka på mig! Det är ju så sant!!!


Här vill jag åka: Bolivia❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0