....I'm coming home, I'm coming home. Tell the world I'm .....




Godmorgon alla underbara läsare! Just nu sitter jag i tåget efter att jag har dragit en enorm väska genom hela stan för 12 minuter. Trött!!! Mina armar orkar inte. Jag är vältränad men den rörelse är tröttsamt och inte skumsamt  mitt min kropp. Jag har värsta allergi. Jag fick en tablet av en kompis mott allergi så jag hoppas att det blir bättre nu. Problemet var att sist jag togg en tablet för allergi som inte gör en trött fick jag alla biverkningar och faktisk fick hallucinationer. Hoppas verkligen att det blir inte så fallet idag för att då har jag problem. 
Jag var och åt sushi igår och det var super gott. Här kommer lite bilder. Ha en fantastisk söndag och älska varandra. 






Malaga!









Underbart gott❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0