On My way

Halloi alla underbara läsare! Hur mår ni?
Just nu sitter jag på tåget till jobbet och funderar hur tiderna bara ändrades så här! Förr kom jag hem fem, sex eller 10! Nu stiger jag upp kl 04:00 för att ta mig till jobbet och till och med fick av en kollega att jag ser fresh ut ^^
Det händer bara inte. 
Jag somnade igår på störten men jag vet inte om det var dröm eller men någomting tappades eller sparkades på dörren så jag hoppade upp med hjärtat i halsen. Sen så småningom så somnade jag om. Jag vaknade hela natten men det viktigaste var att jag somnade varje gång om. Idag kommer jag att lägga mig ännu tidigare för att imorgon är det ännu tidigare jobb. 
Ha en fantastisk dag alla fantastiska läsare och sprid glädje och kärlek.







Snart framme ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0