Rött dag idag?!!!

Hej alla fantastiska läsare!
Idag jobbar jag sent men organismen är nu van att stiga upp tidigt så jag vaknade 09:00 och är vaken sen des! 
Jag skulle ha försökt att sova men solen tillåt mig inte och då började göra allt annat än att försöka sova. 
Jag kommer säkert att vara dödts trött ikväll men jag kunde inte göra annat. 
Nu är jag klart och ska till jobbet. Jag ska gå förby mina favorit platser för att handla lite provianter för jobbet och sen ska jag köpa min tredje bok dom jag längtat så men har inte haft tid att läsa så det har varit alltid morgondagens projekt! Sen tänkte jag äta lunch på Joe och ta med mig lite juice till jobbet. 
Visste inte att det var Kristi himmelfärdsdag och det är då rött dag. Hur många firar det idag? 
Jag jobbar tyvärr men om jag skulle inte ha jobbat så hade jag set att göra gott mat och vara med mina älsklingar hemma. 
Till alla er för ute, ta hand om er och älska varandra❤️❤️❤️

Lite snabba bilder före jag lämnar denna soliga rum!





Igår var det vanilje bular som en kollega bjud på. De var jätte goooooda !

Pite mat!!!  ^^


Min älskling❤️





Vad säger ni om jag blir så ned lugg? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0