Så underbart

Hej alla fantastiska läsare!
Hur mår ni och vad gör ni?
Jag kunde inte sova ikväll också så jag känner mig helt slut och jag ber att detta vansinelse ska sluta! 

Jag gick gjorde mig klart och gick ut. Det var så fantastisk ute att mitt humor gick upp i 100. 
Jag tog en promenad i solen till Centralen. Jag var lite ledsen för att igår  jag hann inte köpa min bröd för idag men nu när jag tog promenaden så kom jag på att det fanns en Gateau på övervåningen som var sturre så jag fick för mig att det kan vara tidigare öppet. Den andra öppnar kl07:00 och den öppnar kl06:30!!! Fantastisk!
Jag hann promenera i solen ta kaffe, croissant och min mat för jobbet och viktigaste var att jag var 7 minuter i förväg. Igår pga öppningstider skulle jag komma 3minuter försent till jobbet eller om jag ville komma i tid så skulle jag vara där 20 min i förväg och utan frukost och lunch!!
Ibland tycker jag så jätte mycket om mig^^
Jag är *** Gud!!! Ursäkta min blyghet^^
Hahaha, älskar bara sånna dagar! Kanske man ska vakna och gå mycket före starttiden är till jobbet för att känna sig så underbart!!!
Ha en fantastisk dag mina älskade läsare och gör saker som för er att må bra! Ta hand om er. 
Vem kunde föreställa sig att en sådant enkelt sak skulle ge mig sådant glädje och kick för dagen❤️




Togg lite bilder före jag åkte hem. Var tidligen på en snabbt promis före jobbet, fast det var en eftermiddag 


Underbar drick 


Det var lite speciella saker på stan




Min Hotel 


Körde hem min kärlek!!!




Älskar den bilden!!!


Äntligen hemma!

Fast inte nu längre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0