Driving around with ma ca!

Halloi alla fantastiska! 
I skrivandes stund sitter jag på tågen på väg hem och nästan somnar. Det blev jätte sent igår kväll och jag har sovit bara 4 timmar men jag måste hem till hjärtat. Jag har jätte många saker att fixa så jag ska spendera stora delen av förmiddagen i Luleå. Tänkte fika där också och titta lite i affärerna. Ska ägna lite tid åt mig. Det är ju så tidigt så det är ingen som är vaken på en lördag morgon så jag behöver inte stressa hem från Luleå. Älskar känslan att snart kommer julen och med det alla julhandeln, låtarna i affärerna kardemumma och saffrans bullarna samt glöggen, Lucia firandet, Jul känslan !!!! Åh jag längtar faktiskt!! 

Kanske lite för tidigt för er men jag måste klara av vintern och jag gör det genom att längta efter Julen för att det är det ända sak som jag njuter av! 








Men mest av allt så älskar jag att efter julen sakta men säkert kommer min favorit årstid: sommaren❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0