Eminem ät bäst!

Halloi alla fantastiska läsare! 
Hur mår ni? 
Vad ska ni höra i helgen? 
(Fatar inte än att jag frågar fortfarande och det är ingen som svarat på 3 år!) hahahahahahahaha.....

Hur som helst så har jag ändå inte tänkt att sluta fråga för det! Jag har så många läsare men ändå så vägrar ni svara! 
Jag har planerat någonting utöver det vanliga för helgen! Jag åker hem men har planerat och förberedd någonting som jag aldrig varit med om! Jag vill berätta om det då då jag har redan gjort det. Vet inte ens om ni är intresserade av det men det kommer att vara både  spenande och roligt samt har förberedd mig för massor med tårar och mycket glädje. Det är någonting som jag har väntat på i två år nu. Lyckas jag eller kvinnan som ska göra det så kan jag berätta det för er. Det finns ett schans att det inte bli av någonting av och det kommer inte att bero på mig! 

Då jag åker hem vill jag vara med Stella så att vi kan elda, tända ljus, titta på kärlek filmer och gråta, myssa i soffan, dricka te och bara vara hemma!!! Allt jag behöver är kärlek!


Lite bilder: 




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0