Götet

Halloi alla fantastiska läsare! 
Hoppas ni mår bra!

Jag mår jätte bra efter en fantastisk helg hemma med min älskling. Det var länge sen som man mådde så här underbart. Fick massor med pussar, kramar och vakra ord från människor man inte träffat på hur länge som helst!!! 

Det var gjort jätte många saker och varit med om lite anorlunda saker.  
Nu är man redo för nästa utmaning här och då väntar det en helt vecka i Götet!!! Älskar den platsen och jag hade planerat att en av de här gångerna (då man har mera än en dag där) skulle ta med mig lite sällskap men den tanken ska man absolut glömma nu! 
Nu sitter jag bland människor som ger mig uppmärksamhet så jag ska nu lägga undan telefonen! 

Puss på er!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0