Happy!!

Hur mår mina älsklingar?

Jag har sovit för lite (jätte konstiga drömmar) men blev väckt med espresso och bra sällskap för kaffe så dagen startade lyckad! Stress till träningen, men träningen var suvärent. Vi hade mina länge sen bortglömda 4gudar!!!
Vilka killar!!! Jag upptäckte mig dreglade efter de i speglarna. Livet är jätte rättvist och fint!!! Jag är nöjd med den jag är och min kropp. Övertrivs!!! 
Det blev tidligt och klart att det var inte bara jag som tycker det!!! 
Dagen kunde inte starta bättre!!! 
Åt min favorit mat, drack kaffe och nästan missade tåget mott jobbet. Sista 5minuterna var kamp mot klockan. Så typisk mig!!!! 
Nu sitter jag på tågen blött i svätt och försöker torka med en plast reklam. 
Hahahha men i min snabba spring hann jag att spreja på mig den nyaste Burberry!!! Nu känner jag hur jag överdrev lite med att spreja snabbt och nästan inte för lite!! Hahahahahahahaha jag är en idiot! 
 Hoppas folk runt omkring mig överlever.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0