Snart så!

Halloi!!!

Hur mår ni? Vad har ni för er på en fredag som detta???
Jag hade alldeles för bråttom idag för att jag sov bara 4 timmar och gick up för träning fast jag behövde sova en timme till. Jag planerade lite konstigt med anda ord! Såg fel tid eller tänkte vilken tid jag ska vakna och helt plötsligt lättade jag samma tid (som då jag skulle vakna) för tunelbanna tiderna!!! Så jag var på min träning en timme för tidigt!!  Ville att dagen ska vara nästan slut känns det som! Kanske för att jag ska hem till mina älsklingar och ha en mysigt Halloween!!!
Jag har köpt klänningen, och allt som ska få mig att må bättre(då jag ska vara ensam igen efter kl:23:00) och att njuta av tiden! Vi ska laga mat bredvid varandra (jag har saknat det så mycket)
små smaka av sakerna skratta och prata med varandra och sen är det den fantastiska bordet hos mamma som ska innehålla alla mina favoriter!!! Vill verkligen hem. 


Man hoppas alltid på mirakler så jag hoppas på en jag också. Min hjärna går i tusen varv, hjärtat är sönder men jag hoppas på mirakler!!! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0