Wrong!

Så vad är det för fel med mig?!!! 
Jag förstår inte varför jag jag känner som jag känner och vad är det jag vill?!!! 
Det måste vara allt runt om i mitt liv??? Nej! 
Jag tror att det är det jag är! Jag är på den sidan av vägen som jag vet inte vad jag vill fast jag är så jävla erfaren och som jag har en miljön böcker- oskrivna i mitt huvud. Jag vill skriva ner de böckerna och jag vill berätta saker som jag vet att jag borde inte berätta om. 
Som ni ser så har jag fått en enormt upplevelse idag som kommer att påverka mitt framtida liv och som kommer att sätta stopp för många gamla vanor. 
Jag vill göra någonting annat och jag vill flytta härifrån! Jag ska bara se till att Stella går ut skolan så att jag kan ge den underbara barnet allt det bästa i livet och att jag ska veta att hon är på bra väg ut i livet och inte var rädd för det. Jag måste hålla ut i två år till men jag ska försöka att hålla mig borta från här samtidigt som jag kommer inte att annonsera varje gång jag är hemma för att jag ska inte dyka in i gamla vanor för att jag ska göra min väg härifrån mycket lättare!!! 
Jag måste ta bättre hand om mig och det mest viktigare för mig min dotter. 
Jag sa att jag ville skriva av mig och jag hoppas att ni har förståelsen och att ni förlåter mig då jag verkligen gör det. Ibland funderar jag hur livet skulle vara om jag bara inte fanns här!! 

Jag vet en sak för säkert: livet skulle inte vara det samma!!!





Jag vill ha honom och ingen annan !!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0