Älskat!

Goddagens alla läsare!!!
Hur mår ni idag?
Jag mår bra och är på väg till jobbet. 

Idag fick jag prata lite om mig, mina känslor och framtida eventuella planer. Det blir inte lättare bara för att man har prattat nu, tvärtom! Det blir verklighet och man börjar bete sig efter det man har på hjärnan. Jag önskar att jag är en sådant som säger och gör men med mig grejen är så att det är väldigt sakta start men då jag redan är på väg så vänder jag mig inte tillbaka för att jag tycker inte om att spendera tiden och mitt liv för ingenting. Jag har en jätte fint harakterdrag och det är envisheten!! Det  är perfekt i just denna situation och jag är jätte glad över det. 
Min start behöver en raket uppskjutning så att jag kan börja röra på mig!

Jag har firat min älskade Stella och hon är super glad över allt så jag kan inte vara lyckligare just nu. Dagarna är tunga  men jag tror att tiden läker alla sår! 
Jag önskade bara att den tiden passerade snabbare. 
Nu ska jag läsa min bok och försvinna i drömmarnas värld❤️


Så vill jag att jag ska ha min gård!! Kanske då jag flyttad till Japan!! 


True!!!



....and true again!!!! 


And again!!!


Yes!!!!

Bye!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0