Jag vet inte vad det är för dag idag!!!

Hej alla underbara läsare!!! Idag är det den 09/09/2014 men är jätte osäkert om det är onsdag eller tisdag !

Jag leker ned min telefon och nu vissar han vad än han vill! 
Jag mår bra och ser till att träna så mycket det går för att snart ska man behöva klä på sig bikini igen. Jag och Olof tränar och sen tar jag och fortsätter själv. Det har blivit jätte roligt att cykla runt och njuta av friheten och titta samtidigt på hus. Älskar ensamheten då man känner vinden i håret!
Nu har jag kommit från jobbet och träningen så jag ska läsa lite före jag sömmar villen jag känner kommer att bli mycket snarare än tänkt och planerat. 
Jag har det könt för en gångs skull. Efter träningen var jag och åt gött på en plats som ligger nära här som ger godaste hemmalagat mat och finns saker att titta och njuta med ögönen. Börja känna mig väldigt bekvämt med platsen så folk hälsar på mig som någon de har känt sen länge. 

Älskar sånna bekvämligheter!!! 
Min middag kostade 55kr!!! Åh ye!!!! Hahahaha 


Njut av soppan medans maten blev klart!!


Men Gud vad gott och stark!!!
Jag satte själv lite Harisa i sopan så de gjorde min matt jätte stark sen! Älskar det!



Underbart himlen, eller hur!!!


Trött!!

Saknar mina älsklingar hemma!






Juliet njuter av kvällen hos mamma med hela familjen. 




Det var då. Nu ganska länge sen!!! 




Finna bilder på Älsklingen 


Så vad sa du: Hmmm, :-)))



Mina älsklingar!!! ❤️


Det är jätte svårt att fånga alla samtidigt så att alla tycker om bilden!!! Men jag tror att jag lyckades här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0