Friday ❤️

Hallo! 
Hur mår mina älskade läsare? 
Hoppas ni mår bra och är glada. 
Vad ska ni göra idag?

Jag är och jobbar men efter jobbet blir det Katias quality tid!! 
Jag ska försöka att göra det bekvämt för mig och bara softa framför padan.

Jag ska se en låååång film som jag hann inte se igår för att jag försökte fixa mammas internet men som ni redan förstår så har det inte gått som tänkt. Hahaha men jag försökte ju. 
Saknar så mycket mitt allt att det blir svårt varje sekund som går. Hon är med pappsen i el greklando!!! 

De har Påsk nu så jag hoppas att hon få känna av vibrationerna där och njuta av de. 

Saknar dig älsklingen❤️❤️❤️


Lite brunch hos mamsen. (Försännad påsk firande)




På kvällen blev det en spontant Pizza 😃



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0