Låååååång fredag!

Hej alla fantastiska läsare❤️

Hur mår ni och vad gör ni idag?

I vanliga fal så brukar jag vara hema och hjälpa till med påsk matten men i år är jag redan på väg till jobbet och det känns si sådär. 

Jag missade föra året också men i år känns det lite extra tung. 

Men jag är ändå jätte glad över att jag fick krama och pussa mina älsklingar och jag vet att de mår bra och är friska. Jag vet att både jag och de ska ha varandra i tankarna och i hjärtat så det räcker för mig. 
Jag älskar de så mycket, de är mitt liv, mitt allt❤️

Jag ska smila och ska fortsätta vara positiv för att vi är bra människor och det är vad vi gör, sprider kärlek och positiva tankar. 
Jag ska nu äta min frukost på 10000meter och njuta av utsikten så jag vill önska er en fantastisk början på Påsk, njut, älska, sprid kärlek och postitivitet. Glöm inte att berätta åt de ni älskar att ni älskar de, ta de inte förrgivet. Det är lätt gjört det och man inbildar sig att man behöver inte säga det till de för att det är uppenbarligen för att vi visar de varje dag det. 

Okej okej jag ska sluta babbla och låta er njuta ut av Påsken. 


Gröt med utsikt❤️⬆️


Det var söndags menyn och jag njut ut av min fet pasta med mycket grönt och pesto, mmmmmm


Dag 1och dag 2⬇️


De som har följat min blogg ett tag vet att jag har jätte lätt att fastna för goda saker som den här 64% mörk laktosfri varmchoklad med ett eget bakat chokladkaka !!!!! OMG ni vet inte ens vad jag menar med OMG!!! Jag kan då inte behålla mina ögon öppna då jag dricker och äter de två tillsammans!! Man hamnar i choklad extas och får en  smak explosition i munnen av de. 
Ett nytt (som en vän sa till mig) oskyldig last:-)


No filter!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad Påsk 🐣 kram

Svar: Tack detsamma 😘🐣✨
newstar.blogg.se

2015-04-03 @ 11:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0