Snart Påsk!

Hej alla fantastiska läsare💜
Hur mår ni? Hoppas alla mår bra!

Jag är i staden och känner mig ensamt utan mina älsklingar. Föra helgen kunde jag inte åka hem och nu fackar det ur för mig igen. Jag kan inte åka hem ikväll efter jobbet så jag ska åka tiiiiidigt på morgonen och sen dagen efter tiiiiidigt tillbaka!!!  Fan alltså!

Orkar verkligen inte!!!

Här kommer det lite bilder från min tvådagars rest i staden:


Den var gooood! 


Först var det sex st/per och sen tog jag HUNGRIGA människa tre till st/per


Sen mode jag inte så bra dagen efter. Jag tror de fortsatt att simma i min mage..... ush! 


En hel hummer per per var super gott och tillräckligt som mat utan tillbehör och med kanske bara tre st ostron istället. 


Det var då det godaste cremcaramel jag har ätit då!!! 

Nu blev jag hungrig igen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0