Hmmm


Jag lovar att vara trogen och snäll med det för resten av mitt liv om jag få kärlek och passion som de har!!! Ge mig honom, jag ber på alla mina 4ra!!! Ge mig han!!!! 

Jag ska vara en så snäll och fantastisk angel att folk kommer att verkligen bli överaskat av mig. Nu är jag redo för kärlek och passion som detta och kanske lite till. 
Jag vill ha hella berättelsen. 

Har ni läst böckerna? Jag har och jag njut av varje ord som jag läste. Jag vill verkligen hitta det de har och jag kommer verkligen att göra det. Jag har lärt mig att bra saker händer bra människor och att det fins egentligen omöjligt om man verkligen bestämmer sig och vill ha det av hela sitt hjärta. Man måste också se till att verkligen brinna för det! 

Jag gör det!! 
Jag brinner för oändligt kärlek som kommer att reka restän av mitt liv och livet efteråt, då är jag nöjd. 
 Jag är redo!!

Min stora livets resa börjar nu!
(Till bra människor händer det bra saker och jag är en bra och god människa som har bara hjälp och öppnat ögonen åt alla runtomkring mig för att ge de möjligheten att ha ett bättre liv)
Jag kan själv klappa mig på axeln. Man förväntar sig aldrig uppskattning, tacksamhet eller erkännande för något sådant med man behöver inte det heller. 
Jag ser själv det jag har lärt och gjort till.  

From  zeroes to heroes!!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0