Love!!

Hej alla underbara läsare!

Jag hade så fantastisk tid hemma att jag kan nu åka lugn iväg. Pratade med min fantastiska kompis och vi har redan bokat träff imorgon så kl 11:00 ska vi röja Stockholm och vi ska dricka champis!!! 
Det är inte ofta man få kungligt besök!
Jag ska få det imorgon och vi ska göra det bästa av det! Överlyckligt hur det går för mig just nu. Klarat det provet (öppnade inte ensboken) galant och nu ska det firas förstås med rosa champagne och saknade vänner. De gör mig så glad och lyckligt att jag blöder av saknad efter de. 
Nogg sagt nu! Jag ska straks sova i den underbara sängen så jag önskar er en fantastisk fortsatt kväll. 

Jag ska då drömma mig iväg tills jag somnat. Om ni bara viste vad jag har för planer och drömmar. Nu har jag tillåtit mig drömma stort och självisk!!! Hahahahahahahaha, älskar mig och då jag planerar för mig själv!






Yes this is ME!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0