😔

Hej! 
HĂ€r kommer liten inlĂ€gg pĂ„ min fin tid i Köpenhamn. Älskar den platsen, Hotelet och alla mĂ€nniskor i det. 
Kunde stanna hĂ€r föralltid!!! 





Yes! 
Jag var sjĂ€lv pĂ„ spa och tyckte att jag sĂ„g helt ok ut och var helt ok som den Ă€nda mĂ€nniska dĂ€r pĂ„ en fredag! 


Jag skulle faktiskt göra om den hĂ€r! Jag har börjat njuta av att vara sjĂ€lv och bara vara dĂ€r! 
Jag var i deras bassĂ€nger i minst 2,5 timmar. Hoppade i den varma och sen sĂ„ hĂ„llde jag ut i den -0 grader isiga vattnet i högst 45 sekunder! Jag faktiskt trĂ€nade för Olimpiska spelet!!! 
Det kan man lugn tĂ€nka sig att jag gjorde! 
Sen hoppade jag i Ă„ngbastun sen somnade jag kl 17:25!!!! 
 Yey!!! 

ÖversĂ€ttning : bara för att du passar nĂ„gonstans betyder inte att du hör hemma dĂ€r! 

Jag kommer att hitta min plats en dag men det kommer bara att vara pĂ„ mina vĂ€rderingar och kĂ€nslor! 
  

 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0