25 Okt 2012

Ja det skulle vara rubrik men det är svårt när jag saknar datum. Min älskade dotter måste fixa min heder men jag gissar att hon har mycket att plugga.


God morgon alla underbar människor. Idag var det tufft att stiga upp från sängen. Jag hade varken orken eller viljan och jag vet inte varför. Jag känner mig ledsen idag. Jag satt länge och pluggade igår och blev bortrövat av mina ledsna tankar så jag känner av det än. I ett sådant stund kommer allt detta som man vill verkligen inte ta hand om just nu. Alltid samma sak!
Vädret hjälper till lite också att man känner sig så. Vinter och ensam:(
Man kanske skulle plugga till pilot och bara flyga och flyga ..... Jag förstår meningen med att gå skola varje gång man biter bolag men jag vill flyga. Varför jag pluggar inte till pilot är för att jag orkar inte vara student mera men bu råkade jag vara det två gånger på raken! Ha en fantastisk dag mina älskade läsare<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0