31 Okt 2012

Hej alla underbara människor. Jag hade en tufft eftermiddag med min data. Det ville Inte fungera eller internet ville inte funka så jag sprang till Telia och för min störta besvikelse så satt det bra inkompetenta människor som kunde inte hjälpa mig men de ville inte erkänna så jag fick springa en gång för min data. Andra för kvitto och tredje för en kabel. Till slut sa de att problemet kunde inte fixas för att de hade inte en sådant hemma så oavsett om jag hade eller hade inte allt med mig från första början så kunde de inte hjälpa mig för att de saknade självaste saken.
Med andra ord jag kunde inte göra det jag skulle och jag spenderade min tid med att springa när jag kunde plugga eller nått. Jag satt med tårar i ögonen och var arg.

Nu är det ett nytt dag och jag är glad med min Espresso och fika i handen på väg till skolan. Jag sitter och pratar med mina kompisar och mår bra.
Hronia sou Polla Janno!
Na ta ekatostisish<3

Grattis till Jannis födelsedag och jag önskar dig all lycka och hälsa i livet.

Ha en fantastisk dag alla underbara<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0