Sista dagen:(

Det är den 14 Oktober idag och min sista dagen hemma. Som sagt det är alldeles för kort visit åt gången så allt det man ville hinna med blev inte. Det är blandade känslor som jag har för att man behöver lite mera tid men åt andra sidan kan knapp vänta att börja så att man ska vara klar så att man kan börja flyga igen. Stella kommer jag att sakna enormt. Den lilla ängeln min var så underbart och snäll hela den tiden. Vi två är som bästa kompisar som har varit ifrån varandra ett bra tag och nu försökte de säga och hinna ta igen all den tid igen. Vi är så söta med varandra<3

Packat och klart. Idag ska jag bara krama och pussa min älskade och avnjuta av en lång frukost med henne. Vi har lyxat och bakat varje vecka en otroligt god äppelpaj så det blir det också. Vi lyckades baka våra egna macarones och åt bara det vi verkligen ville och önskade oss. Det blev i mycket kantarell och mycket höst mat som pumpa, risotto och god fisk. Som sagt vi lyxade oss med allt död vi önskade oss.
Nu ska jag väcka henne för att jag vill spendera mera tid med Stella.

Puss och ha en kärleksfull söndag mina kära läsare <3
Lite bilder:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0