God morgon!!!

Hur mår ni älskade läsare?
Jag är vaken fast jag har sovit bara 2 timmar och redan på väg till jobbet. Det gick inte att sova inatt och jag trot att stora monen har någonting med detta att göra!!! 

Nu till den extrem tråkiga nyheten:Robin  Williams är död!!! 
R.I.P. 
Det är jätte tråkigt och jag vet fortfarande inte den sana orsaken. 
Hoppas att det är inte självmord som några skriver. 

Alla vi har problemer och det är inte lätt liv vi lever i!!! Väldigt tråkigt. 

Jag ska försöka att uppdatera så mycket jag kan idag men jag har mycket att göra. Jag måste plugga(igen) och träna samt lägga mig extreeeeeemt tidigt idag för att kunna orka mina tidiga arbetsdagar. 
Jag fixade naglarna igår men jag är jätte missnöjd med formen och arbetet så jag tror att det var alldeles sista gången som jag fixar de. Min kvinna som brukade göra de har lämnad Sverige. Det är förstås vad de på salongen säger men jag tror att hon har öppnat eget och de vill inte säga det för att det var hon som hade alla kunder där inne. 
Det blev två tråkiga nyheter idag då!!! Ja ja nu ska jag kliva av. 

Ha en fantastisk tisdag  och ta hand om er. Finns ingen viktigare än det att översvämma era älskade med kärlek!!!!




Våran frukost plats!!!





Mat, mat mat!!!! Saknar det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0