On my way!

Kalimera!
Hur mår mina älskade läsare?
Jag mår bra och är på väg. Det är första gången på 2år som jag önskar mig att jag kunde ha stannat hemma istället för att åka till jobbet. 
Det är bara mina kollegor som få mig att starta bilen!
Det är just därför jag älskar mitt jobb!
I skrivandes stund prattar jag med de och konstaterar för mig att jag hade rätt i att känna så.
Saknar då redan min älskling och familjen men man måste betala räkningar, eller hur?
Det gick inte riktigt bra att stiga upp imorse för att det snöade och min kropp var varmt bäddat i sängen samt det luktade rent och det var mörkt in i rummet. Älskar sommaren men tycker verkligen inte om då det blir ljus på kvällarna, jag kan inte riktigt villa då det är så. 
Nu ska jag sova i en timme och sen blir det Palermo<3

Ha en fantastisk lördag mina älskade vänner. 
Glömde att säga att radio Energi har det bästa och coolaste musik på lördagen!!! Det hade jag saknat att poppa upp  volymen och flyga med min älskade MR2!!!!

Lite bilder:







Mmmm!


Middagen igår!
Det var gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0